لیست اخبار صفحه :45
 دکتر بهرام نژاد استفاده از استدلال بالینی مبتنی بر سناریو محور و بازاندیشی را در آموزش بالینی مهم دانست
منتخبان پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر بهرام نژاد استفاده از استدلال بالینی مبتنی بر سناریو محور و بازاندیشی را در آموزش بالینی مهم دانست

دکتر فاطمه بهرام نژاد با بررسی و تدوین استدلال بالینی و بازخورد محور در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه موفق به دریافت رتبه برتر دانشگاهی شد.

یادی از بزرگان سفرکرده: دکتر محمد قریب
پنجشنبه های آسمانی؛ بهشتیان دانشگاه علوم پزشکی تهران

یادی از بزرگان سفرکرده: دکتر محمد قریب

دکتر محمد قریب در سال ۱۲۸۸ در تهران متولد شد. او تحصیلات ابتدایی را در دبستان سیروس و متوسطه را در دارالفنون گذراند و در سال ۱۳۰۶ خورشیدی برای ادامه تحصیل به فرانسه رفت و در پایان سال اول در شهر رن فرانسه موفق به دریافت جایزه لابراتوار تشریح دانشکده پزشکی شد و در سال ۱۳۱۴ نخستین ایرانی بود که توانست در کنکور انترنی بیمارستان پاریس پیروز شود. در سال ۱۳۱۹ به عنوان دانشیار طب اطفال در دانشگاه به فعالیت علمی مشغول شد. وی ابتدا در بیمارستان رازی به اداره بخش اطفال مشغول شد و بعد از آن به بیمارستان هزار تختخوابی رفت و در آنجا بخش اطفال را دایر کرد. او در سال ۱۳۱۹ کتاب بیماری‌های کودکان را به چاپ رساند و در سال ۱۳۳۵ با همکاری حسن اهری آن را با اصلاحات جدید تجدید چاپ کرد. دکتر قریب در سال ۱۳۲۱ موفق به دریافت نشان عالی دولت فرانسه شد و در سال ۱۳۵۰ به عضویت هیئت مدیره انجمن بین‌المللی بیماری‌های کودکان درآمد. از اقدامات او بنیانگذاری و تأسیس اولین بیمارستان تخصصی کودکان یعنی بیمارستان مرکز طبی کودکان به همراه حسن اهری بود که این اقدام را در زمان بازنشستگی خود انجام داد. دکتر قریب اول بهمن 1353 به دیار باقی شتافت.

دکتر امید خدا: «فرایند ارزشیابی شیوه‌ای نو در یادگیری الکترونیکی» را با تأکید بر تکالیف چندگانه و بازخورد مقاوم انجام داده‌ایم
منتخبین پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر امید خدا: «فرایند ارزشیابی شیوه‌ای نو در یادگیری الکترونیکی» را با تأکید بر تکالیف چندگانه و بازخورد مقاوم انجام داده‌ایم

منتخب فرایند رتبه برتر دانشگاهی تاکید کرد: اگر به آموزش اهمیت داده شود اساتید انگیزه بیشتری برای ارائه خدمت به فراگیران پیدا می‌کنند.

 دکتر علیزاده: مهم است که نگاه ما در توسعه‌ آموزش علوم پزشکی نگاهی مبتنی بر شواهد آموزشی باشد
منتخبان پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر علیزاده: مهم است که نگاه ما در توسعه‌ آموزش علوم پزشکی نگاهی مبتنی بر شواهد آموزشی باشد

منتخب فرایند برگزیده دانشگاه گفت: کسب رتبه اول در سطح کشور نقطه شروع است و ما این برنامه را توسعه‌خواهیم داد.

دکتر مصدق راد: خلاقیت و نوآوری کلید موفقیت دانشگاه علوم پزشکی تهران است
صاحبان فرایندهای برتر جشنواره شهید مطهری

دکتر مصدق راد: خلاقیت و نوآوری کلید موفقیت دانشگاه علوم پزشکی تهران است

دکتر علی‌محمد مصدق راد، عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همکارانش با ارائه فرایند طراحی، اجرا و ارزشیابی مدل بهبود کیفیت آموزش تیم حیطه مدیریت نظام سلامت المپیاد، رتبه برتر دانشگاهی در حیطه مدیریت و رهبری آموزشی را بدست آورند.

کاوه سامع از ساخت شبیه‌ساز تعویض مفصل زانو خبر داد
صاحبان فرایندهای برتر جشنواره شهید مطهری

کاوه سامع از ساخت شبیه‌ساز تعویض مفصل زانو خبر داد

کاوه سامع دانشجوی دکترای حرفه‌ای دانشگاه با همکاری اساتیدش، در زمینه طراحی و ساخت شبیه‌ساز جراحی تعویض کامل مفصل زانو رتبه قابل‌تقدیر کشوری را در حیطه محصولات آموزشی دریافت کردند.

دکتر مطوری پور، از طراحی نرم‌افزار کاربردی کارآموزی ارتوپدی و اتاق عمل پرستاری خبر داد
صاحبان فرایندهای برتر جشنواره شهید مطهری

دکتر مطوری پور، از طراحی نرم‌افزار کاربردی کارآموزی ارتوپدی و اتاق عمل پرستاری خبر داد

دکتر پگاه مطوری پور عضو هیئت‌علمی پرستاری دانشگاه و همکارانش با طراحی و ارزشیابی نرم‌افزار تسهیلگر آموزش بالینی مجازی، در حیطه محصولات آموزشی موفق به دریافت رتبه برتر دانشگاهی شدند.

دکتر حاجی میری: در راستای تحقق ارتباط صنعت و دانشگاه گام مهمی را برداشتیم
منتخبین پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر حاجی میری: در راستای تحقق ارتباط صنعت و دانشگاه گام مهمی را برداشتیم

منتخب فرایند برگزیده دانشگاهی با تاکید بر اینکه «دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ما فراتر از یک دانشگاه است»؛ گفت: این دانشگاه به‌عنوان دانشگاه مادر همیشه نیازهای جامعه را بررسی و برای آن راه‌حل مناسبی داشته است.

تنظیمات قالب